Ali je dovoljeno združiti Džumo in Asr molitev kot potnik?
Združevanje Džume (petkove molitve) in Asr (bosansko: ikindije) molitve za potnika je vprašanje, glede katerega so se islamski učenjaki razšli na dva glavna mnenja.
Prvo mnenje dovoljuje združitev Džume in Asr molitve za potnika. Temu mnenju sledijo šafijski učenjaki. Njihov argument temelji na dejstvu, da je Džuma molitev zamenjava za Zuhr (opoldanska molitev) in, po načelu:
لأن البدل يأخذ حكم الْمُبْدَل منه
(Nadomestek prevzame pravilo tistega, kar nadomešča), dovoljujejo združitev teh dveh molitev med potovanjem.
Drugo mnenje zavrača možnost združevanja Džume in Asr molitve. Hanbelijski učenjaki menijo, da Džuma ni popolnoma enaka kot Zuhr, saj ima svoja posebna pravila in pogoje, zato ni dovoljeno združiti Asr z Džumo tako, kot je mogoče z Zuhr namazom.
Kljub tem različnim mnenjem se številni učenjaki nagibajo k prvemu mnenju, saj je Džuma v petek nadomestek za Zuhr in tako lahko prevzame njegova pravila, zlasti v situacijah, kjer bi bila potrebna združitev molitev zaradi olajšanja, kot je potovanje.