Odgovor na zablode sektaške skupine Ahmadija
Potem, ko smo objavili zapis, v katerem smo razkrili “Kdo so Ahmadija“, je eden izmed njihovih vodilnih članov zapisal sledeče (navajamo ključni del njihovega zapisa, na katerega smo pripravili odgovor):
“Vi napišete, da mi lažno predstavljamo islam in da napačno interpretiramo Koran. Pokažite naše “laži” in napačne interpretacije in jih odgovorite. Vi trdite brez dokaza. Vaš članek ima toliko laži o Ahmadiji. Zdaj odgovorim na vaš članek …
Uporabili ste besede pečat in zadnji za arabsko besedo hatam. Zakaj uporabljate dva različna prevoda? Arabska beseda hatam pomeni pečat, ni zadnji.
Vi ste citirali izrek od Imama Ahmada. Prav tako bi rad omenil citat, ki ga je opisal. Povedal je, da je Poslanik Muhammad rekel, da bo hilafat ponovno prišel po nabuvva (Poslanstvo). (Musnad Ahmad bin Hanbal).
Vi napišete, da noben poslanik ali glasnik ne bo prišel po Poslaniku Muhammadu. Kaj pa 1,7 milijarde muslimanov po vsem svetu, ki verjamejo, da bo Jezus (Isa) prišel po Poslaniku Muhammadu in da bo poslanik in glasnik. A so tisti muslimani tudi neverniki?
Prosim, navedite hadis, v katerem je Poslanik rekel, da vsak, ki veruje v poslanik po meni, je nevernik. Kljub temu Poslanik Muhammad je rekel: »Kdorkoli reče ‘samo Alah ima pravico biti čaščen’, se obrača k naši kibli (Meka) med molitvijo, moli kot mi in je naše zaklane živali, je musliman in ima enake pravice in obveznosti kot drugi muslimani.« (Buhari).” (konec zapisa zablojene skupine imenovane Ahmadija)
Naš odgovor:
Naša naloga je predstaviti islam v izvorni obliki, hkrati pa se zoperstaviti vsem lažem, ki propagirajo zablodo! V to, da je Ahmadija zablojena sekta, ne dvomi nihče, saj je njihova zabloda več kot očitna.
Osnovno islamsko načelo glede prekinitve Poslanstva glasi takole:
من لم يؤمن بأن محمدا صلى الله عليه وسلم خاتم المرسلين، فإنه كافر؛ لتكذيبه ما هو صريح القرآن والسنة والإجماع.
Kdorkoli ne verjame, da je Muhammed, naj je Božji mir z njim, zadnji Odposlanec, je nevernik – iz razloga, ker oporeka tistemu, kar je popolnoma jasno v Kur’anu, Sunni ter konsenzu (idžm’a).
Dokaz za takšno trditev se nahaja v verzu:
مَا كَانَ مُحَمَّدٌ أَبَا أَحَدٍ مِنْ رِجَالِكُمْ وَلَكِنْ رَسُولَ اللَّهِ وَخَاتَمَ النَّبِيِّينَ
“Muhammed ni oče nikomur od vaših ljudi, temveč je Allahov Poslanec in pečat, zadnji glasnik vere.” (El-Ahzab, 40)
Ne glede na morebitne razlike v prevodih, Kur’an vedno tolmačimo v skladu s stroko, ki se imenuje tefsir.
Ibn Kethir (komentator Kur’ana) pravi:
فهذه الآية نص في أنه لا نبي بعده ، وإذا كان لا نبي بعده فلا رسول [ بعده ]
V tem verzu je jasen dokaz, da (Allah) ne bo poslal glasnika za njim (Muhammedom), in če ne bo glasnika, potem tudi ne bo poslanca.
V tem primeru khaatem (خاتَم) v arabščini ima pomen ( آخِر) zadnji.
Kurtubi in ostali tolmači navajajo rahlo razliko v kira’etu, ki je vsekakor sprejemljiva in sicer:
قرأ الجمهور وَخاتَمَ- بكسر التاء- بمعنى أنه ختمهم، أى: جاء آخرهم
Večina besedo khaateme recitira s kesro na črki ta (khaatim), v pomenu (جاء آخرهم), prišel je zadnji… Dodajamo: enako kot pri besedi (خاتِمَة), ki se nanaša na zaključek (نِهَايَة).
V tefsirju el-Beghavija, najdemo:
ختم الله به النبوة
Allah je s tem zaključil poslanstvo.
Et-Taberi je v svojem komentarju rekel sledeče:
الذي ختم النبوة فطبع عليها، فلا تفتح لأحد بعده إلى قيام الساعة
“On (Allah) je s tem zaključil in zapečatil poslanstvo. Ta “vrata poslanstva” se ne bodo odprla vse do Sodnega dne.”
Poudariti moramo tudi hadis, ki nam jasno daje vedeti, da za njim (Muhammedom), ne bo ne glasnika ne poslanca:
لا نبي بعدي
“Za menoj ne bo glasnika vere.” (Ahmed, 5/278)
Prav tako je rekel Allahov Poslanec, naj je Božji mir z njim:
إن الرسالة والنبوة قد انقطعت ، فلا رسول بعدي ولا نبي
“Poslanstvo in glasništvo (nubuvvet) sta prekinjena, za menoj ne bo ne glasnika ne poslanca.” (Tirmizi, Ahmed)
Ko se je v času Ebu Hanife pojavil samooklicani “Božji poslanec” je ta veliki učenjak dejal:
من طلب منه الدليل فقد كفر، لأن رسول الله، صلى الله عليه وسلم،قال في الحديث الصحيح: ((لا نبي بعدي))
Kdorkoli bo iskal dokaz (od lažnega poslanca), je zagrešil kufr (neverstvo), kajti Allahov Poslanec je rekel (v verodostojnem hadisu): “Za menoj ne bo glasnika vere.”
Kar se pa tiče Isaa (Jezusa), naj je Božji mir z njim, vsi muslimani vedo, da je on Poslanec že od prej, kar pomeni, da ne prihaja z novim poslanstvom! Vemo tudi to, da bo moral slediti šeri’at Muhammeda in da bo molil v smeri proti Ka’bi, kot vsi ostali muslimani. Ibn Kethir je na skoraj identičen način povzel odgovor na to dilemo.
To potrjujejo besede enega izmed tolmačev Kur’ana:
ولا يقدح فى كونه خاتم النبيين نزول عيسى بعده
Prihod Isaa’, naj je Božji mir z njim, ni v nasprotju z dejstvom, da je Muhammed, naj je Božji mir z njim, zadnji Božji Poslanec.
Po vsem navedenem lahko s prepričanjem trdimo, da ne obstaja niti ena črka (harf), ki dokazuje vaše trditve oz. zablode!
Vprašanje o končanem (zaključenem) poslanstvu spada v kategorijo (الأمور المعروفة في الدين بالضرورة), stvari, ki so nujno znane v šeri’atu, tako, da je vsak, ki temu nasprotuje nevernik.
Svetujemo vam, da se pokesate in sprejmete islam, takšen kakršen je v izvorni in pravilni obliki.