Islamska spletna stran

Ali islam.si vodijo “vahabiti”? – odgovor Izaku Koširju

Rečeno je: “Največji sovražnik znanja ni nevednost, marveč iluzija znanja.”, da to še kako drži, je to dokazal islamsko nepismen novinar Izak Košir, ki je v nedavno napisani “mineštri” dokazal vrhunec svojega samoslepila.

Vsakič, ko se pojavi nekdo pod plaščem “strokovnjaka” za “razlaganje” islama, ob tem pa ne upošteva osnovno islamsko verovanje, islamsko terminologijo, zgodovino, temelje islamskih pravnih šol, bo skoval nekaj popolnoma nesmiselnega.

Izak Košir je med drugim dejal v svoji “mineštri”: “Vahabizem je skrajna oblika islama, ki ga je v 18. stoletju zasnoval Muhamad Ibn Abd Al Vahab in ima glavno oporo v Savdski Arabiji. Vahabiti se denimo zavzemajo za vračanje islama h koreninam in za strogi kodeks oblačenja, ki med drugim od žensk zahteva, da so v celoti pokrite.”

V enem izmed naših zapisov smo že obrazložili, da uporaba termina “vahabiti” ni pravilna z vidika islamskega verovanja, kajti El-Vehhab je eno izmed Allahovih imen, ki pomeni – “Tisti, ki daruje oz. podarja”.

PRIPOROČAMO

Avtor zavajajočega zapisa pravi, da je “vahabizem” skrajna oblika islama… potem pa svojo “mineštro” nadaljuje s stavkom: “Vahabiti se denimo zavzemajo za vračanje islama h koreninam…”?! Skrajna oblika islama, ki se vrača h koreninam islama?!

Skrajen skrájen -jna -o prid., skrájnejši (ȃ) 1. ki je najbolj oddaljen od izhodišča, začetka (vir: SSKJ)

Kako je lahko nekdo skrajen, če se vrača na osnovno, temljeno obliko islama?! V kontekstu te kontradiktornosti se je vredno vprašati, zakaj takšenega, ki se vrača h koreninam islama, preprosto ne poimenujete kot muslimana, saj je to en in edini sprejemljiv naziv?!

Skratka, pri takšnih in podobnih primerih gre za lažno etiketiranje ljudi oz. tistih, ki islam prakticirajo dosledno, z namenom ustvarjanja in širjenja razdora ter sovraštva.

Izak Košir dodaja: “…ki ga je v 18. stoletju zasnoval Muhamad Ibn Abd Al Vahab…”, Muhammed bin AbdilVehhab, je bil islamski reformator, ki je na področju Arabskega polotoka začel z obnavljanjem islamskega monoteizma. Koncept njegovega verovanja se ne razlikuje od ostalih eminentnih islamskih učenjakov.

V svoji misiji se je držal Poslančevih besed, v katerih je islam definiral na sledeč način:

الإِسْلاَمُ أَنْ تَعْبُدَ اللَّهَ وَلاَ تُشْرِكَ بِهِ شَيْئًا

“Islam je čaščenje (bogoslužje) samo Allaha in da mu ničesar ne pridružuješ (tj. da ne obožuješ nikogar in ničesar poleg Allaha)…”

Naš odgovor zaključujemo z verzom iz Kur’ana:

لَا تَعْمَى الْأَبْصَارُ وَلَـٰكِن تَعْمَى الْقُلُوبُ الَّتِي فِي الصُّدُورِ

“Niso slepe oči, temveč srca v prsih.” (22:46)

Mogoče vam bo všeč tudi